Фахівець зі створення іміджу, формування громадської думки про когось, щось.
Правильно підібрати індивідуальний імідж, комбінуючи ідеальний та реальний, допомагають спеціалісти — іміджмейкери (Вісник Львівського університету, Серія педагогічна, 2009, Вип. 25, Ч. 1);
Звідси висновок для іміджмейкерів та їх клієнтів: люди скоріше повірять тій інформації, яка, на їхню думку, виходитиме від прототипу іміджу мимоволі (Політичний менеджмент, 2009, № 3).
//
Той, хто виконує роль іміджмейкера.
Недоброзичливці навіть стверджували, що цей спритний іміджмейкер самого себе сам і замовляв усі судові скандали (Юрій Андрухович, Дванадцять обручів, 2004).
Етимологія:
з англійської, image-maker, від image — образ, maker — творець.
з англійської, image-maker, від image — образ, maker — творець.