Знак або емблема, що позначає організацію, торгову марку, бренд тощо та може довільно змінюватися та осучаснюватися відповідно до вимог часу.
Не доїжджаючи до Житомира повз мене швидко.. промчав білий мікроавтобус із логотипом телеканалу «Інтер» на борту (Андрій Кокотюха, Легенда про безголового, 2007);
Елементи «модерну» відбилися не лише в незмінному логотипі «Правди», а й у сьогоднішньому розфарбуванні ментовок, в'язниць, комуналок із поділом стін на два кольори при розділовій смузі (Віктор Єрофєєв, Енциклопедія російської душі, пер. Шкляра, 2010);
Через кілька місяців після мого візиту до Чемберса з його офісу мені надіслали коробку, повну чашок та ручок, і майку з новим логотипом рекламної кампанії «Сіско».. (Томас Фрідмен, Лексус і оливкове дерево, пер. Попович, Скакуна, 2002);
«Помаранчевий капітал» повністю втрачено; це знайшло своє символічне відображення у тому, що Блок Юлії Тимошенко відмовився від помаранчевого кольору та обрав своїм логотипом червоне серце на білому тлі (Українські метаморфози. Політика. Економіка. Суспільство, 2010);
У цьому плані цікаво, що за радянських часів герб міста [Дніпропетровськ] був металургійним, потім змінився на козацький, у цьому ж дискурсі розроблявся й герб області. Однак у логотипі [Дніпропетровської] області, прийнятому 2010 р., поєднано як козацький, так і багатонаціональний ракетно-металургійний аспекти ідентичності (Схід і Південь України: час, простір, соціум, Т. 1, 2014).
Етимологія:
англійське logotype, від грецьких λόγος — слово, τύπος — знак.
англійське logotype, від грецьких λόγος — слово, τύπος — знак.